Ofte stilte spørsmål


  • Hvordan får jeg logget inn?

Du ligger inn øverst i høyre hjørnet på logg inn knappen (merket som en hengelås). I innloggingsvinduet skriver du inn brukernavnet og passord. I brukernavnfeltet skriver du enten inn ditt unike kundenummer eller epostadressen dere ligger inne med i vårt kundehåndteringssystem. Det er den dere får ordrebekreftelser på. Ved førstegangspålogging må du trykke på glemt passord. Da vil et nytt midlertidig passord blir tilsendt din epostadresse. Etter innlogging kan du gå inn på min side og endre passordet manuelt.

  • Hvordan finner jeg varene?

Du kan lete igjennom varekategoriene i menyen øverst eller på høyre side. Søke i søkefeltet med enten artikkelnummer eller artikkelnavn. Vet du artikkelnummerne kan du skrive disse i hurtigordre og legge de rett inn i handlekurven.

  • Jeg husker ikke artikkelnummeret

Søk opp varen med varenavn i søkefeltet eller let igjennom kategoriene på siden til du finner ønsket vare.

  • Jeg finner ikke varen på nettsiden

Enkelte nyheter og utgåtte varer er kanskje ikke å finne på nettsiden men det kan hende vi har det inne. Vet du artikkelnummeret kan du skrive det inn i hurtigordre og varen blir automatisk tatt med i bestillingen. Vet du ikke artikkelnummeret kan du sende en kommentar med bestillingen der du gir en beskrivelsen av varen du ønsker bestilt så ser vi om vi klarer å finne den i vårt sortiment.

  • Jeg får ikke opp mine priser på varen

Prisene som kommer opp før innlogging er veiledende priser ut til kunde. Får å deres priser så må dere logge inn.

  • Hva gjør jeg hvis varen er tom på lager?

Vi har stor flyt av varer som både kommer inn og ut av lager. Ta med varen på bestillingslisten så tar vi den med hvis den er inne eller kommer inn i løpet av ordrebehandlingen.

  • Jeg husker ikke brukernavn

Brukernavnet er deres unike kundenummer hos oss eller eposten dere ligger inne med i vårt kundehåndteringssystem. Husker dere ikke disse eller ønsker å endre de må dere ta kontakt med kundeservice på telefon eller epost. Husk at vi kan kreve identifisering.

  • Jeg husker ikke passord

Trykk på glemt passord i påloggingsvinduet. Nytt passord vil bli tilsendt epostadressen registrert i vårt system. Skjer ikke dette, ta kontakt med kundeservice.

  • Hvor ser jeg mine tidligere innkjøp?

Tidligere bestillinger som er registrert via nettbutikken er å finne på Min Side under ordrehistorikk.

  • Kan jeg legge til varer etter bestillingen er sendt?

Bestillinger har en viss behandlingstid. Du kan sende inn en ny bestilling via nettsiden så legger vi den til den opprinnelige bestillingen enten som vedpakk eller på den originale bestillingen. Dette gjelder hvis den opprinnelige bestillingen ikke allerede er sendt.

  • Hvordan får jeg rettet opp en feilbestilling?

Ring inn til kundeservice får sletting eller endring av innsendt bestilling.

  • Endringer i handlekurven blir ikke lagret

Når du gjør endringer på handlekurv eller bestillingsliste vil det komme opp en lagreknapp under listen du arbeider på. Det er viktig å trykke på denne for å lagre endringer hvis du skal kikke mer eller legge til flere varer.

  • Hvordan får jeg endret mine kundeopplysninger?

Det kan ikke gjøres via nettsiden. Ring inn til kundeservice for endringer på leveringsadresse, telefonnummer, epost og lignende.

  • Hvordan får jeg skiftet passord?

Etter innlogging kan du gå inn på min side og endre passordet manuelt. Knappen for dette ligger under kundeopplysninger.

  • Hvordan sletter jeg varer fra handlekurv og bestillingsliste?

I enden av hver artikkel og bestillingsliste på høyre side finnes et rødt kryss. Trykk på denne for slette artikkel eller bestillingsliste.

  • Alle varene kommer ikke med på hurtigordre

Husk å skriv relle artikkelnummer med 0 foran hvis det er det. Det er kun artikkelnummeret og ikke rabattnummer som skal på bestillingen. F.eks Prick Bort skal skrives slik: 03883. Husk å separer med komma. Det er kun 20 artikler om gangen på hurtigordre men du kan bruke den flere ganger etter hverandre hvis bestillingen er større.

  • Jeg får ikke trykket på send bestilling

Husk å akseptere kjøpsbetingelsene. Denne må være huket av før bestillingen kan sendes inn.

E-handel integrert med Visma Global levert av Argo Internett AS

Logg inn

Skriv inn brukernavn (kundenummer eller epost) og passord for å autentisere deg.

Privatkunder kan ta kontakt med oss på post@bilguss.no for nærmeste forhandler.

Glemt passord? Skriv inn din epost-adresse eller kundenummer nedenfor.

Er du registert hos Bil-Guss men har ikke tatt nettbutikken i bruk før, skriver du inn din epost-adresse eller kundenummer og vi sender deg kontodetaljer på epost-adressen registert i vårt system.

×

Bestillingslister

Velg bestillingsliste:

Ingen bestillingslister. Opprett ny bestillingsliste.
×