Registrering
For å handle i nettbutikken må du registreres som kunde i vårt system. Bil-Guss AS forhandler kun med bedrifter og krever organisasjonsnummer. Ønsker du å bli registrert som ny kunde, ta kontakt på e-post så veileder vi deg videre i prosessen.Hvis du er privatkunde og ønsker å handle hos oss. Ta kontakt med vårt kundesenter så veileder vi deg til nærmeste butikk som har varen tilgjengelig.
Kundeopplysninger
Kunder er selv ansvarlige for å holde oss oppdaterte ved endring av kundeopplysninger eller flytting.
For å sikre optimal ordrebehandling er det viktig at adresse, telefonnummer, e-post og lignende er oppdaterte og riktige til enhver tid. Innloggingsinformasjonen til nettbutikk bør holdes privat og internt i bedriften. Våre kunder er selv ansvarlige for å holde sine brukerkontoer sikre og endre epost og passord ved endring av ansettelsesforhold eller andre faktorer som vil tilsi at dette er nødvendig.
Det er ikke mulig for dere å endre deres kundeopplysninger på nettsiden. Ta kontakt med kundeservice på telefon eller epost for å gjøre dette.
Priser
Hvis du ikke er innlogget vises prisene på nettbutikken som veiledende utsalgspriser (Inkludert moms).
Etter innlogging vises prisene som netto forhandlerpriser. Alle tilbudspriser og kampanjer gjelder så langt lageret rekker eller innenfor en gitt tidsfrist opplyst på de gjeldende kampanjene.
Vi tar forbehold om feil som kan oppstå slik som feil på priser, varesaldo og tekniske feil knyttet til nettsiden.
Handle på nettsiden
Dere logger inn med e-postadressen som registrert på deres kundeforhold, eller kundenummer. Begge skal være unike for deres bedrift og en bedrift har dessverre ikke mulighet til å ha flere brukerkontoer registrert på seg. Generert passord sendes til registrert e-postadresse og kan om ønskelig endres til noe personlig på «min side» etter innlogging. Ikke gi passordet til andre. Både brukernavn og passord er interne for bedriften og skal behandles konfidensielt. Butikkene er selv ansvarlige for at dette.
Bestillinger som kjøres gjennom nettbutikken regnes som bindende og hvis det skulle oppstå feilregistreringer eller kanselleringer så må dere så raskt som mulig ta kontakt med kundeservice.
Levering og frakt
Bestillinger registreres fortløpende når de kommer inn til oss og behandles normalt innen 1-2 virkedager. Vi tar forbehold om noe lenger behandlingstid ved uvanlig stor pågang eller uforutsette hendelser.
Frakt legges på i siste steg av ordrebehandlingsprosessen. Ta kontakt med kundeservice dersom du ikke kjenner dine regler for fraktkostnader.
Viktig! Sjekk forsendelsen for skader før du godkjenner mottak og signerer. Ved skader på produkt eller forpakning gi umiddelbart beskjed til transportøren som leverte varene. Dokumenter skadene med bilder og gi beskjed til oss så snart som mulig. Ved krav om erstatning for transportskade er det viktig at vi informeres med en gang slik at vi kan sende krav videre til transportør.
Betaling
Betaling skjer via utsending av faktura som også kan leveres på e-post eller EHF.
Betalingsfristen er i utgangspunktet 20 dager etter bestilling dersom annet ikke er avtalt.